Friday, February 14, 2014

Deimantė Antanas | Viktorijos Vestuves
Besišypsanti nuotaka (kaip vėliau paaiškėjo ji tai daro nuolatos!) deli su lagaminėliu pas mus atskubėjo tiesiai iš oro uosto. Na, o susipažinę iš karto nusprendėme, kad vestuvės privalo atspindėti jaunųjų aistrą kelionėms. Autobusas, lėktuvas, traukinys, dviratis bet kas, kas veža! Žemėlapiai, gaubliai, lagaminai, kelionių įspūdžiai, svečios šalys - viskas, kas primena keliones!
Kvietimas į vestuves, kurį mums pagamino Dovilė , pavirto į lėktuvo bilietą, o vokas į išlankstomą žemėlapį tiems, kas ieškos deli kaip atvykti į šventės vietą, netoli Kernavės. Gavę tooooookį kvietimą svečiai iš karto suprato kokia kelionė jų laukia…
Norėdami kiekvienam svečiui asmeniškai atsidėkoti už tai, jog atvyko į vestuves, vis mąstėme ką padovanoti prisiminimui. Norėjome, jog tai būtų susiję su kelionėmis…ir taip atsirado vardiniai autobusėliai! Istorija tokia: jaunuosius į ceremoniją, kuri vyko Kernavės bažnyčioje vežė senutėlis deli VW autobusėlis, kuris mums buvo toks gražus, jog beveik tapo vestuvių simboliu. Nusprendėme padovanoti kiekvienam svečiui po tokį. Vestuvių dieną turėjome keliasdešimt tokių autobusėlių, su išsiuvinėtu deli vardu bei vestuvių data. Tokie rankomis deli pasiūti autobusėliai tapo ir svečių vardų kortelėmis. deli Už juos labai dėkojame Ugnei , kuri mums greitai ir labai dailiai pasiuvo ir išsiuvinėjo deli tiek daug autobusų: )
Kas kartą atvykdami su mumis pasimatyti jaunieji krovė pas mus savo dėžutes su daiktais šalia mūsų surinktų daiktų, kuriuos vėliau naudojome dekorui: seni ir nauji žemėlapiai, deli ant kurių spausdinome vakaro meniu, senas kompasas, vėliau papuoštas lentele su vestuvių data ir virtęs žiedų pagalvėle ir saugojimo vieta. deli Taip pat senovinės nuotraukos, dėžutės, žemėlapiu puoštas sąsiuvinis, kurio lapus vestuvių dieną pripildė svečių linkėjimai, nuotraukų albumas ir dar daugybė kitų mielų dalykų…
Kadangi deli vestuvės vyko kaime, nuotaka pasirinko lengvą lauko gėlių puokštelę.Vakarienės stalus dekoravome įvairiaspalvėmis puokštėmis, jau minėtais autobusėliais svečių vardais bei meniukais-žemėlapiais. Taip pat viskuo, kas tiko prie mūsų pasirinktos kelionių tematikos…siuvome deli staltieses stalams ir vėliavėles, kuriomis dabinome linksmąjį autobusėlį bei desertų deli stalą…
Beje, pasirūpinę deli vestuvių vakarienės meniu jaunieji nepamiršo ir saldumynų mėgėjų. Jiems paruošėme įpsūdingą desertų stalą su vestuviniu tortu, įvairiausių skonių keksiukais bei namų gamybos triufeliais.
Įrašas buvo paskelbtas deli 2011-11-29, Antradienis 15:42, deli kategorijoje Gražios idėjos vestuvėms , Mūsų organizuotos vestuvės , Nuotakai , Vestuvių Dekoras , Vestuvių planavimas ir organizavimas , Vestuvių tema . Jūs galite tai skaityti RSS 2.0 jungtį. Jūs galite palikti atsiliepimą . Komentarų: 9 to “Deimantė Antanas”
2011-12-01 16:41
Konditeriai, jau nebepamenam kurie…Vilniuje. Bet kur pagamins, tik parodykite foto ir pareikalaukite. Padėklą tokį įsigyti tik pas mus įmanoma. O šiaip visus visus, kurie turi klausimų, neranda kontaktų deli ar reikia patarimo, deli kviečiame į mūsų konsultacijas, kuriose apie viską ir papasakojame: )
  Kategorijos Pasirinkite kategoriją ‘Noiva’ Suknelių Salonas  (54) Bateliai  (22) Gražios idėjos vestuvėms  (107) Grožis  (33) Jaunikiui  (10) Kita  (99) Konkursai  (6) Maistas ir saldumynai  (12) Meilės dainos  (78) Mums patinka  (37) Mūsų organizuotos vestuvės  (45) Nuotakai  (110) Pasidaryk Pati  (18) Vestuvės užsienyje  (4) Vestuvės, apie kurias skaitome spaudoje  (4) Vestuvinės Suknelės  (89) Vestuviniai Aksesuarai  (32) Vestuviniai Kvietimai  (7) Vestuviniai linksmumai:)  (8) Vestuvių deli Dekoras  (87) Vestuvių planavimas ir organizavimas  (32) Vestuvių tema  (41) Archyvai Pasirinkite mėnesį 2014 vasario mėn.  (1) 2014 sausio mėn.  (2) 2013 gruodžio mėn.  (2) 2013 lapkričio mėn.  (2) 2013 spalio mėn.  (4) 2013 rugsėjo mėn.  (2) 2013 rugpjūčio mėn.  (5) 2013 liepos mėn.  (3) deli 2013 birželio mėn.  (7) 2013 gegužės mėn.  (8) 2013 balandžio deli mėn.  (10) 2013 kovo mėn.  (5) 2013 vasario mėn.  (7) 2013 sausio mėn.  (9) 2012 gruodžio mėn.  (3) 2012 lapkričio mėn.  (3) 2012 spalio mėn.  (1) deli 2012 rugsėjo mėn.  (9) 2012 rugpjūčio mėn.  (4) 2012 liepos mėn.  (8) 2012 birželio mėn.  (10) 2012 gegužės mėn.  (12) 2012 balandžio mėn.  (11) 2012 kovo mėn.  (14) 2012 vasario mėn.  (19) 2012 sausio mėn.  (17) 2011 gruodžio mėn.  (18) 2011 lapkričio mėn.  (4) 2011 vasario mėn.  (1) 2011 sausio mėn.  (6) 2010 spalio mėn.  (1) 2010 rugsėjo deli mėn.  (8) 2010 rugpjūčio mėn.  (9) 2010 liepos mėn.  (11) 2010 birželio mėn.  (11