Tuesday, February 25, 2014

...


  > > Turkey > mhamed_algeria,
... ! ...: )
... !
**************************************** kabatas karakoy ( ) galata kulesi ( 10 ) ****************************************
**************************************** - zeytinburnu ( : kabatas ) - : 89s sÖĞÜtlÜÇeŞme : Sefaköy beggars banquet polis karakolu durağı ( 20 ) ****************************************
**************************************** taksim : : 40t 42t 40 ortakoy **************************************** beggars banquet
**************************************** - kabatas - eminonu - ( 150 ) - : Şehİtlİk : 44b 36ce 399b 99 399d 399c - Şehİtlİk ey p-pierre loti. pierre loti ****************************************
**************************************** - - yusuf paŞa - 93 93t 93c yusuf paŞa - yusuf paŞa : Olivium . . 15 ****************************************
**************************************** - kabatas - zeytinburnu - m1 kartaltepe-kocatepe ****************************************
**************************************** - - eminonu - 81 : Geziyolu. ****************************************
**************************************** : 120 160 + **************************************** ...: )
***---***---***---***---***---***---*** {{{ -- -- }}

1 comment:

  1. Mano vardas Olivera, aš 2 metus gyvenu be mano vyro, jis keliavo į Graikiją ir daugiau nebenorėjo grįžti sakydamas, kad ten rado meilužį. Tai buvo nepatogu, nes kitaip nei jis, jis paliko mane su trim vaikais ir aš pats turiu už juos visus gintis, kelis kartus prašiau jo sugrįžti namo, tačiau jis atsisako, praradau ryšį su 5 mėnesiais, kai pamačiau skelbimą apie burtininkų ratuką, vadinamą dr. Ajayi, perskaičiau, kad jis padėjo Daugelis šeimų vėl turėjo taiką ir meilę savo namuose ir padėjo išgydyti įvairias ligas. Paėmiau jo el. laišką ir susisiekiau su juo, paaiškinau, su kuo esu susidūręs santuokoje ir kaip mano vyras keliavo verslo reikalais Nenorėdamas grįžti namo, jis privertė mane suprasti, kad mano vyras nėra jo normalus aš, kad jį užhipnotizavo moteris, su kuria ji yra Graikijoje, todėl pasikeičia jo elgesys. Jis liepė nesijaudinti ir reikalus, kuriuos reikia padaryti, kad galėčiau susigrąžinti savo vyrą. Vykdžiau visus jo nurodymus, maždaug po savaitės rašybos antradienio vakarą išgirdau beldimą į mano duris. Kai atidariau, netikėtai tai buvo mano vyras, jo akys buvo pilnos ašarų ir aš jį apkabinau ir pasveikinau grįžęs į namus. Dabar gyvename nuostabų gyvenimą, noriu, kad rašytojas tarnautų, rekomenduoju kreiptis į gydytoją Ajayi, jis yra patikimas ir galingas žmogus.

    Paštas: drajayi1990@gmail.com
    „Viber“ / „WhatsApp“ numeris: +2347084887094

    ReplyDelete