Tuesday, December 10, 2013

%d bloggers like this:


Toata luna octombrie am fost foarte ocupata cu crearea unor astfel de preparate delicioase si raw pentru diverse evenimente, de aceea am fost atat de scumpa la vedere . SportyChoco a furnizat catering Raw pentru resorturi si aniversari.
Am pregatit bunatati raw pentru Insieme Grand Resort , cu ocazia deschiderii Centrului de Buna-Stare si Rezidenta Privata Insieme . Nu stiam ca exista un astfel de resort in Romania si mai ales ca ofera la pachet o gama variata de servicii pentru cei preocupati de un stil de viata sanatos si tot ce include acest stil de la socializare si relatii interpersonale pana la alimentatie sanatoasa si activitati recreative. Practic, prin acest proiect Insieme Grand Resort ofera celor interesati un nou stil de viata, o a doua casa. Toate personalizate si mulate pe nevoile fiecaruia.
Am mai pregatit cateva torturi raw, prajiturele si mancare raw, pentru cateva aniversari, cu cate 30 de invitati. Pff, am deshidratat ceva bunatati .Ma gandesc deja sa-mi achizitionez un deshidrator mai mare pentru ca cel pe care il am acum nu mai face fata.
Luna aceasta voi pregati bomboane raw, organice si unicat pentru cel mai mare bal de caritate al anului: Edelwiess, Balul de Caritate Hospice Casa Sperantei . Balul are loc pe 19 noiembrie la Radissson Blue, in Bucuresti. Voi pregati cateva cutiute cu trufe raw, rafinate, potrivite pentru un astfel de eveniment. De-abia astept!
Daca organizati o petrecere sau un eveniment si aveti nevoie de dulciuri, torturi, mancare gourmet, fit, deosebita, wedding menus cu care sa impresionati invitatii dati-mi un mail la irinavochita@sportychoco.ro si stabilim impreuna detaliile.
← Miniciocolatele cu cardamon
Search for: Recent Posts M-am mutat! Pecan Chocolate Bars Seminte de canepa nedecorticate Special wedding menus pentru tine by SportyChoco Miniciocolatele cu cardamon Recent Comments culorifericite on Miniprajiturele divine sportychoco on Miniprajiturele divine culorifericite on Miniprajiturele divine sportychoco on Bomboane raw portocalii si… Dana on Bomboane raw portocalii si… Archives December 2012 November 2011 October 2011 September 2011 August 2011 July 2011 June 2011 May 2011 April 2011 March 2011 February 2011 January 2011 Categories Anunturi Aparitii media Calatorii Diverse Evenimente wedding menus Fashion Frumusete Intro Produse wedding menus Raw Food Retete Retete Fit Sanatate wedding menus Sport Sporty News TIps&Tricks Meta Register Log in Entries RSS Comments RSS WordPress.com
%d bloggers like this:

No comments:

Post a Comment